jump to navigation

La Champions ja és aquí May 18, 2006

Posted by alasbarricadas in General.
trackback

Ahir comentàvem que una victòria sempre senta millor si és com la d’ahir a la nit, que vam suar més del compte considerant que ells eren un home menys i tota la pesca. No obstant, el que compta és que el Barça s’ha consolidat com el millor equip d’Europa i a més ahir va guanyar una seguidora més.

Els qui em coneixeu sabeu que sempre dic que jo en qüestions de futbol sóc soltera… doncs bé, ahir em vaig casar i vaig sortir a celebrar-ho amb una bufanda en tota regla, la commemorativa de la copa de Wembley.

Visca el Barça!

Comments»

1. Marta - May 19, 2006

Eiii…

se que deuria estar estudiant però.. la curiositat m’ha picat jaja i aquí estic! Acabo de començar a llegir els textos i.. el de linux m’ha sobtat, fins que m’he adonat que no l’has escrit tu :S Haig d’aconseguir aquest software, hem sembla que el meu noi el te en cd!
Bé, al que anava.. al final cerà cert que el Barça és més que un Club.. dimecres a seminari deies tota convençuda que no erats culé.. bé fins hi tot que no erats de cap club, i ara.. aixxxx el que fa la vitória :D.. Jo vaig anar a la rua d’ahir a la tarda! Va ser tota una festa!

Ja ens anirem veient per aquí.. i xafardejaré més l’espai!

Adeuuuu


Leave a comment