jump to navigation

A la segona va la vençuda… January 5, 2007

Posted by alasbarricadas in Gender.
trackback

Superada la decepció de perdre un post força llarg que vaig escriure fa dos dies sobre el Top 5 de You Tube… finalment he reunit forces per tornar a escriure.

En aquesta ocasió parlaré d’Operación Triunfo. No miro aquest programa, ni tansols em se els noms dels participants… però ahir, fent zapping vaig ensopegar una actuació d’un triunfito anomenat José. El noi estava cantant “Veneno en la piel”, de Radio Futura i de fons hi havia una barra de local de striptease amb una noia ballant-hi. Anava amb un “corpiño” de cuir i un tanga… per favor!!! On hem arribat!!!

Justament l’altre dia reflexionava sobre l’eterna qüestió de si cal o no donar a l’audiència allò que vol veure. Catalunya des de l’Aire no sé si té gaires seguidors però és un programa qdivulgatiu, cultural i que en cap cas no pot considerar-se ofensiu. A mi, l’actuació d’ahir em va molestar i molt!! Moltíssim!! També m’hagués molestat si hagués estat a la inversa…

A la televisió no s’hi val tot! I ja n’hi ha prou de fer servir a les dones com a objecte… això que estic dient sona a tòpic però a principis del segle XXI segueix sent un discurs de plena actualitat.

PS: Reconec que no vaig veure la gal-la sencera i potser aquest post és víctima de la descontextualització… tot i que no ho crec 😉

Comments»

No comments yet — be the first.

Leave a Reply

